Vrijdag 24 Augustus

Dit jaar wordt er een waar feestje gebouwd door 2 fantastische

bands uit de regio. Missing One en 100% katoen

100% katoen  vorig jaar ging het dak er al af, met deze band,  in de  feesttent in Genderen.

Dit jaar komen ze het dunnetjes overdoen. De  kracht van de band zit in de combinatie van veelzijdigheid met kwaliteit, gebracht met een enorme energie, humor en improvisatie met het publiek.

Ze nemen ons mee en gaan swingen met ABBA of KimWilde (in een rock-jasje) Springen met Liquido, Kings of Leon en Van Halen, Zwijmelen met Pink Floyd en U2. Headbangen met Metallica en Rage againstthe machine of Motörhead en Rammstein, Polonaise met Madness en Band zonder Banaan, meezingen met The Scene, Simple Minds en Pennywise en dan nog even knuffelen met PurpleRain

De band Missing One staat garant voor heerlijke soul- en rockmuziek waarbij je wel moet bewegen. Good old klassiekers maar ook recentere hits komen voorbij en er is af en toe ook ruimte voor Nederlandstalige nummers. Het is altijd een feest als deze band het podium betreedt. Van  Robbert Palmer tot Robbie Williams, van Mellissa Etheridge tot Tina Turner, van Otis Redding tot Waylon, Missing One speelt alles met evenveel overgave.

Strak ritme, uitstekende gitaristen en knetterende blazers maken samen met lekkere zang de herkenbare nummers met toch dat eigen Missing one geluid.

Missing One heeft in het verleden vaker in de feesttent in Genderen gespeeld.

Dat wordt weer een ouderwets gezellige avond. Zorg dat je erbij bent!

Entree € 10,00 euro