Zaterdag 25 Augustus

Kinderrommelmarkt

Ook dit jaar is er voor de kinderen weer een rommelmarkt.

De kinderen kunnen vanaf 9.00 uur een plaatsje uitzoeken op het gras achter de tent , naast het terras, om hun koopwaar onder de aandacht te brengen.

Kofferbak verkoop op zaterdag

Dit jaar wederom een kofferbak verkoop!

In verband met de beschikbare ruimte vragen we u om zich hier voor aan te melden via zfg.kofferbakverkoop@gmail.com of gebruik de link op de website. Deelname bedraagt € 5,-

Let op!    vol = vol

Volleybal Toernooi 25 augustus 2018

Ook dit jaar houden wij weer een waar volleybaltoernooi. Willen jullie dit jaar ook mee doen aan het Volleybaltoernooi  en kijken of jullie de huidige kampioen kunnen  verslaan?  Geef je dan op! Aanmelden via info@oranjeverenigingjuliana.nl  Een team  bestaat uit minimaal 6 spelers.  Voor meer informatie kun je contact op nemen met Jeroen van der Stelt  06-11067082

Toertocht klassieke brommers en solexen

Met medewerking van Bromfietsclub ‘t Zuigerke zal er dit jaar voor het eerst een toertocht gehouden worden.

De rit zal starten en finishen bij de feesttent aan de Bulk.

Er zullen twee rondes gereden worden.

Één ‘s morgens en de andere ‘s middags.

Inschrijven kost € 10,00 euro.

Hiervoor kunt u deelnemen aan de toerrit, krijgt u koffie met wat lekkers en een lunch.

Opgeven voor de toertocht kan via deze link zfg.toertocht@gmail.com

Minitruckers

Terug van weggeweest de minitruckers!

Dit jaar zijn ze weer bijna de gehele dag te bewonderen met hun volledig functionele schaalmodellen van hoofdzakelijk vrachtwagens.